15/2 energi kan inte försvinna, bara omvandlas

Denna dag har bestått av plugg, dock inte så mycket som den borde ha gjort. Råkade sova till halv tolv, därmed snooza jag i 2 timmar. Väl uppe så var jag ju inte allt för snabb med att fixa frukost och måla bord och pallar en andra gång som för övrigt är svårt att få snyggt. (ska alltid ge mig in på saker som jag inte har en susning om) Och sen tänkte jag hälsa på mormor men blev bara en sväng till apoteket och willys.

Därmed har jag läst 25 sidor i min engelskabok och pluggat natur i ca en timme. Bra gjort Liina Hansson!

Läser om olika energiformer och energiprincipen består ju bland annat av att energi inte kan försvinna utan bara omvandlas. Därför köpte jag två chokladnyheter för det är nog det min energi omvandlades till. Så nu ska jag äta upp dessa förhoppningsvis goda chokladbitarna, få tillbaka min energi och sätta igång med naturen. För nu kommer tre arbetsdagar och då blir det inget pluggande.. synd haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0