13/9 ey,kompis vi skippar blåsten va?



Om jag vaknar med ett fönster liggandes bredvid mig imorgon blir jag inte förvånad, det blåser tokmycket ute och mina fönster är från tidigt 1200-tal kan man tro. Förra natten sov jag inte alls mycket så har vart död hela dagen, inte kul alls.

Imorgon har vi projekt-dag så ska jobba massor med UF och hoppas på att vi hinner med allting så vi underlättar för Sophie och Jessica som är kvar i skolan nästa vecka då vi andra drar utomlands.

Efter skolan blir det packning och sedan ska jag ha idol-mys med mina två absolut finaste favvotjejer, åh vad jag gillar dem! ♥

fasen vill inte sova själv! om man ändå hade en stor och stark man att sova med alternativt en stor hund eller både och. Eller åtminstone en liten levande varelse (bananflugor räknas inte), något som inte fäller hår heller. Komsi komsi!

Kommentarer
Postat av: fialotta

står du här och smular? ;)

2011-11-12 @ 15:21:48
URL: http://myownhurricane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0