12/9 Äsch vad bra!


Hade som vanligt hur trevligt som helst med mina tjejer och jag åt som vanligt alldeless för mycket! Åt massa grönsaker med dip, frukt, kex och ost för att sedan avsluta med marrängswiss kan inte bli bättre!

Imorgon är det skrotdag i skolan, sen ska jag tillbringa några timmar på jobbet för sista gången på ungefär två veckor. För på lördag drar jag till Palma Nova, åker utomlands för första gången i mitt liv och gud vad jag längtar. Att inte behöva tänka på skola, jobb utan bara chilla i en hel vecka med sol, värme och familjen! Äsch vad bra man kan ha det ibland ♥

Kommentarer
Postat av: Neha

Men mums:D

2011-09-16 @ 16:07:42
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0