6/11 HOME

Har precis varit uppe och käkat frukost med mamma och pappa för att sedan slängt mig ner i min gamla goa säng igen! Mitt rum ser sig ganska likt ut i alla fall en vägg, resten har min bror göra om till sitt då han nu har två rum skitungen.. Men känns väldigt bra att vara hemma mysa med Casper hur mycket som helst och få framdukad frukost. Det som är nästan ännu skönare är att jag lyckats att inte festa på två helger mest på grund av att jag är sjuk men ändå jätteekonomiskt. Nu ska jag sova lite till, hämta Emil hos en kompis, äta god lunch och gå ut med vovven i skogen för att sedan dra in till stan igen och ha standardsöndag med säni! Och eftersom iphonen inte är på min sida blev det ingen bild till detta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0