22/11 Jultider


Bild från förra julen :)

Det är mer än en månad till jul, ingen snö och ändå har jag fått julkänsla. Inte fått någon de senaste åren men nu jäklar. Lyssnat på jullåtar på Spotify i ett kör och idag var jag på Pingstkyrkans Second Hand med mamma och skrapa ihop mer julpynt till min lilla lya.

En ljusstake, kruka, ljusmanschetter x9 och en duk för 50 riskdaler. Varför hänger man inte där oftare?

På fredag ska jag först julstäda och sedan julpynta, i drivor! Kanske tjuvstartar lite på torsdagen vem vet och på lördag är det jobb, söndag tänkte jag spendera med pyssel och bak med favvovännerna MEN ska stå på julmarknad istället och glöggmysa med bingolotto på kvällen istället. Åh vad jag längtar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0