20/5 Ett sista blogginlägg



Alla vet ju att världen går under imorgon, det står ju i bibeln & Harold Camping har sagt det! Han sa det 1994 med... han är 89 år och behöver inte ha någon vidare döds-ångest!

Men ifall om det nu är såhär då så kommer jag tillbringa mina sista timmar på ICA kvantum PA:s för att sedan åka till Martin för att umgås lite tror jag.

Lite grejer jag vill säga innan.
Jag vill ha en Ted Gärdestad låt på min begravning, valfri! Alltid haft en crush på honom. Dock kommer det antagligen inte bli någon begravning för det kommer inte finnas någon som kan begrava mig.

Jag skulle bli jävligt sur på Gud när han låter mig missa min 18-årsdag med 8 dagar. Dock behöver jag inte plugga till mina 3 prov nästa vecka det är ju bra!

Jag vill också säga att jag älskar min familj, vänner och alla andra. Ni vet vilka ni är!

Och om någon skulle överleva detta, låt det inte vara mig, skulle inte klara av att leva ensam. Eller jo kanske jag skulle ju lätt vara bäst på allt om jag var själv. Låt en snygg, händig man också överleva så kan vi bygga upp något fint tillsammans.

Men jag hoppas Gud har ändrat sig tills dess för jag vill verkligen fixa min lägenhet, fylla 18, ta körkort, få lite sommar, lite kärlek  och ett liv tills jag är lika gammal som Harold Camping! Och jag vill se vad Harold har att säga till hans försvar på söndag.

Eller jag vill och kommer se vad Harold har att säga till sitt försvar på söndag.


Kommentarer
Postat av: Jolanta Eriksson

haha, vi ses på provet nästa vecka!

2011-05-20 @ 09:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0