23/5 (ett blogginlägg)



Jag har upptäckt min svaga sida (trodde självklart som alla ni andra tror om mig, att jag inte har någon) men jodå det kallas planering och det finns inte många som skriver så frenetiskt (perfekta ord för en perfekt människa) i sin kalender som jag. MEN jag läser aldrig i den stackars kalendern för 2011, det ser mest chickt ut att säga vänta jag ska kolla och slå upp den för att inse att man jobbar varenda gång!

För det är det enda jag läser, mina jobbtider. Saker som prov lyser inte pengar. Egentligen är det kanske inte pengarna jag är ute efter mer enkelheten med jobb, du behöver inte förbereda dig så mycket sov ordentligt ät en macka och kör. Prov, pluggapluggaplugga (händer aldrig mig, blir typ plu.....)
Okej det är pengarna också såklart! Men ni fattar (alla mina tusen miljarder bloggläsare).

Jag vill inte sluta skolan, jag tycker det är superskönt att inte ta studenten i år för jag har inte en susning om vad jag ska göra efter. Men en sak jag inte kommer sakna är prov, plugg, läxor och så vidare. Dock kommer jag sakna tryggheten, mina små gulliga lärare och vänner!

Jag har tre prov denna veckan ett var dag tis-tors. Jobbar tis-ons, enda pluggdagen idag och jaa vad ska jag säga, jag har ringt & letat runt på en speciell inflyttningspresent till Kalle, samt uppdaterat blocket x 1000 antal gånger som en pensionär. Just det ja, klockan nio är min varva nertimme med, syyynd att den är om 15 min.

Ska kika lite nu hihi!

(lägg märke till hur vitsig jag är i mina paranteser, mest för att dra ut på tiden)

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: jenny

SV: Men självklart darling :D Tycker att vi kör lite gammalt hederligt floby tjejer firande någon dag hihi

2011-05-23 @ 21:07:21
URL: http://jjennnyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0