22/5 sssunday




Igår blev det lite back in the days då jag och Magdalena tog mopparna till martin för fifa/grill/poker/film/hänga-kväll, mysigt var det i alla fall!  När de började närma sig hemåkning insåg vi att vi aldrig skulle våga åka hem i mörkret så det vart jag & Magdalena på soffan.

Trots att vi inte drack igår känner jag mig bakis, rensade kylskåpet på mat förut och åt för kung och fosterland. Är trött och inte motiverad till att göra något som har någon större betydelse.

Men har prov i arbetsmiljö&säkerhet, företagsekonomi B och Inköp & Varuhantering nästa vecka, så är väl bara att sätta igång!t


Kan ju glädjas över att om en vecka är jag 18 och min vita månad är över! Catchiiiing!

Kommentarer
Postat av: Jolanta Eriksson

det ser supergott ut! :)

2011-05-22 @ 14:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0