19/5 ödet

När jag skulle fråga Emil sov han, så kände att det var tecken nog för att jag skulle sova. Väldigt skönt! Dock lär jag inte sova nu.. Har börjat packa ner lite saker jag inte använder, så som en miljard locktänger & sånt där. Drog upp en efter en och bara just det den här och den och den oj, den har jag saknat! Fast har jag det? De har lixom blivit dammiga? Så fick sitta och välja med omsorg likt  som ett barn väljer ut sina leksaker. '

På tal om tecken, ödet och grejer.. har blivit besatt. Får för mig saker som att om klockan är ett jämnt tal när jag kollar så går det bra på provet, eller om jag hinner till ett ställe på ett visst antal steg så kommer något bra att hända. Om en bild med en viss person kommer upp först på bildspelet på skrivbordet när jag startar datorn kommer något bra/dåligt hända med honom/henne.

Haha jösses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0