1/5 Hey what are you looking for

Kom på att jag hade en blogg. Grejen är att jag inte skrivit på 2 veckor och innan dess vart det ju inte så mycket heller. Så då tänkte jag att om något år när jag läser april så kommer jag undra vad jag gjorde under denna perioden och tro att jag var inne i en deep svacka typ.

Därför kommer detta inlägg i förebyggande syfte. Jag mår bra, jag ska inte dricka på en månad (tills jag blir 18), jag har jobbat en del, har gått i skolan en del, firat påsk en del, firat valborg en del.

Sen kommer jag inte ihåg mer! Därför är det så kul att skriva en blogg och kunna gå tillbaka för att bli glad på nytt åt saker som har hänt.

Imorgon har jag bara två lektioner, sen ska jag vara effektivast i stan och gå till banken med mamma, träna, köra och plugga till allt möjligt! Med en sovmorgon på detta såå lär jag vara hyffsat nöjd efter dagen.

Idag har jag blivit meddragen på demonstration med, mycket intressant. Dock var jag på tok för trött efter att sovit max 3 timmar, sked med 4 till i Maggans bäddsoffa.

Äsch nu ska jag sova, drömma fint och sådära.

ge & ta, Ge Och Ta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0