14/5 Harmoni




Idag blev det att stiga upp tidigt, jobba till klockan 15. Sen kolla på fina Matildas dansuppvisning. Bleev nästan lite sugen igen när jag såg alla bra dansare, ser så himla kul ut!

Kom hem vid sju, åt lite och frågade mamma om hon kunde färga mitt hår och hon börjar njaa kan vi inte ta det imorgon annars ? Var av jag bryter ihop, lipar som en unge och kommer på alla möjliga orsaker till att gråta. Att jag inte alls vill flytta, att jag inte alls vet vad jag vill göra i livet, att jag har ett äckligt matteprov på tisdag och ett ännu äckligare körkort som kommer tas när jag är 85.

Men sen ringde jag magdalena, allt blev fint igen och nu tänker jag på hur löjlig jag var för en timme sedan. Men det är så skönt att gråta, allt försvinner lixom samtidigt med tårarna. lite för djupt nu känner jag.


Man ska skratta sig lycklig för det man har, vänner, familj & allt där omkring. Ta en dag i taget och finna harmoni medans.

Nej nu är det slut deepat, ska kolla eurovision.

P.S. Sitter med hårfärg i håret, måste vara det som gjorde det. Ska bli mörkbrun var det tänkt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0