6/3 give me more



Det går inte framåt med mitt pluggande vill jag bara säga, igår somnade jag i matteböckerna och när jag vakna drog jag in till stan för att umgås lite med Kalle istället, vilket var betydligt mer underhållande.

Men nu sitter jag här igen, fattar inte hur matte kan ha blivit så svårt.. Önskar att någon bara kunde förklara allt så jag förstår men nej, mamma & pappa är inga snillen på den fronten.

Kikar lite på kläder, kliar i fingrarna.. skulle vilja klicka hem allt! Dock är det lite mysigare att gå och shoppa istället.. får försöka komma iväg någon gång i veckan.

Hoppas även på lite roliga besked i veckan och att proven går igenom.. Äsch nu ska jag plugga tills solsidan börjar. Dvs. 7 timmar, oj vad roligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan, skulle du vilja ha bloggsvar? tänkte bara tipsa om en tävling jag har där man kan få en bloggsvarsinbjudan, läs mera här: http://robinhoods.se/2011/march/bloggsvarsinbjudan.html#comment

2011-03-06 @ 18:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0