4/3 weekend

Kom precis hem från jobbet, fjärde gången gillt denna veckan och inte för att klaga men det tär på en. Först skola, sen prov och lite jobb på det. Känns rätt gott att inte planerat speciellt mycket i helgen, typ plugga arslet av mig..
Känner för att shoppa, i driver fast ändå bara småshoppa lite i ekonomins tanke. Dra till skövde, götet, jönköping, borås, trollhättan, äsch vilken shopvänlig stad som helst (dvs. inte falköping) och bara driva runt, fika och tjata skit.

Dock är det så att alla mina kompisar (läs två kompisar) är upptagna med att vara sjuka och skjuta luftgevär. Så nej jag får vad jag förtjänar en go matte B bok som sällskap.

Nu ska jag äta lite chips, kolla lite bloggar och sen kika TV. Efter det blir det min älskade säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0