3/3 lame

Stannade hemma från skolan idag, känner att jag börjar bli sjuk/är sjuk och är liite för trött för att överhuvudtaget ta in något som sägs i skolan. Så idag sov jag till 11 och ska strax ta tag i saker som att plugga svenska och körkort.

Känner i och för sig mig riktigt frisk när jag pratar med Magdalena i telefon, hon låter som en kråka stackarn. Hörde varannat ord av vad hon sa så jag skötte snacket 95% av tiden, sånt jag är bra på.

Nu ska böckerna slängas upp och sen ska jag sova så jag jobbar järnet i skolan imorgon + jobb, fjärde gången gillt denna veckan!

( Min hårddisk krånglar och jag har systemåterställt min data lite fööör mycket, så har inga program kvar dvs. inget program för min cam. Så bilder blir det inga! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0