17/3


Så jävla sur, trött, grinig.. ALLT!
Öppnade min garderob och den ser ut som helvetet själv, och trots detta skåp med massa kläder så
finns det inget att ha på sig numera. Vill ha vår och kunna gå i tunikor utan leggings, shorts, tygskor i
fina färger, min vårjacka osv.. Kunna sitta vid en solvägg och få lite bränna och ja vi är väl på god väg.

Dock har jag hört rykten om snö..

Nu ska jag städa mitt rum sen sova av mig mitt dåliga humör, kort skoldag imorgon, träning och sen myskväll med min homie Sanna. Ett bra tag sedan vi hitta på något nu så tror det kan bli en riktigt fin kväll!


Kommentarer
Postat av: sophie

såja såja inte va grinig de är fredag min lilla kärlek

2011-03-18 @ 10:54:55
URL: http://sabinaravnell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0