5/6 sweet 18




'


Förra lördagens firande, började hos Sanna med smörgåstårta, vin & kladdkaka. Fixade oss och åkte sedan till Kalle som hade inflyttningsfest var där ett tag och sedan begav jag mig som blivande 18-åring till Plantis med alla goa människor. Efter det gick vi hem till Hannes, där det blev bad & bastu.

Allt slutade skedande med Sanna, hon med sår på sin rygg efter att halkat i bastun och jag ett fett blåmärke från att Magdalena bet mig (sitter kvar än idag haha) Magdalena, ja hon sov på soffan oskadd!

Vaknade sedan till skönsång från mina bönor som bakat tårta och grejer! Fick massa fina presenter med, från magdalena fick jag en stockholmsresa med massa bonus och en duschmössa som jag inte alls tjatat till mig. Och från Sanna jättefina smycken, ansiktsrengöring och ett linne!

Ni är så fina tjejer! ♥

Och än är det inte slut på firandet! Imorgon blir jag tydligen upphämtad av mina andra fyra favvotjejer.

Julias sms: Halv 12 utanför staden Chili. Bikini och handduk sen är du fit for fight :)

SPÄNNANDE!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Grattis i efterskott!<3<3

2011-06-06 @ 11:40:10
URL: http://mylovemagicoathos.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0