25/7 kokos, kaffe, knäckebröd

Blev ingen tvättning, alla tider som annars brukar stå väldigt tomma satt det nu massa små nummerbrickor i. Men skyll dig själv Lina Hansson när din framförhållning ligger på en minut. Blev heller ingen välbehövlig städning, jag låg och sov i 3 timmar i sträck istället och skulle lätt kunna gå och lägga mig nu för att sova till tolv imorgon förmiddag.

Halsen gör svinont och det känns som jag har feber, jag är bitter och min mamma tror inte jag har förmåga nog att köra bil längre än inom Falköpings area..

Insåg också att min kyl endast består av kolhydrater, inte för att jag bryr mig på det sättet men att äta pasta, nudlar, bröd, potatis och ris blir ganska tråkigt. Jag ska anställa en kock alternativt skaffa mig en man som är kock, detta måste gå snabbt också eftersom jag svälter häär..


En ostmacka blir väl fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0