31/1 ♥

Tjejerna på bilden kan jag säga att jag gillar mest i världen utan att ljuga (då inklusive mig som ocksåå är med) Haha nej okej tjejerna bredvid mig! Jag är nog inte världsbäst på att uppskatta dessa godingar men ett blogginlägg är väl en god bit påväg ? nej men jag vill bara säga att jag älskar mina två bästa vänner och finare vänner kan man inte få.

Att dom står ut med mig fast jag te.x ringer till Sanna för att "vi" ska prata lite och jag pratar på om mig själv i någon timme för att sedan säga att jag måste sluta, lägga på och inse att Sanna knappt fått berätta vad hon gör.. Eller att jag lipar till mig glass av Magdalena och säger att jag absolut inte vill ha pepsi så hon betalar en stor själv som jag sedan dricker halva av. Att de orkar höra mina dåliga skämt och mest av allt att jag får sova hos dem när jag behöver ( okej därför jag skriver inlägget, har ångest som fan)  men när jag skaffar min egen lya vilket får bli riktigt snart , då blir det andra bullar!

I love you guys♥

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Haha du är bäst i hela världen, I love you to mitt hjärtas dynamo<3

2011-01-31 @ 17:10:32
URL: http://muggi.blogg.se/
Postat av: sanna

I fucking love you 2 darling <3 !!

2011-01-31 @ 20:12:13
URL: http://sannagustavsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0