30/1 Hey go falkoping!

Gåradagen var spontan & go, älskar sådana kvällar. Började med lite jobb till halv tio sen åkte jag direkt till Sanna som redan hade knäppt första. Så fixa jag mig lite och vi drog vidare till Amanda för lite fest. Sen blev det ställe till ställe, var nog sammanlagt på fem olika ställen och hade sjukt kul på alla!  Klockan 6 på morgonen fick vi ändå nog och jag, Sanna & Sebastian knallade hem till Sanna och dog.

Vaknade sedan klockan halv 11 och var pigga som få, så med fyra timmars sömn gick vi upp tjata lite och drog sedan till Donken för lite återställning. Där satt vi nog i 2 timmar och prata om gårdagen.. lovely


Sen skulle då jag och familjen kika änglagård (i falköping, ja jag vet det låter B) och pappa & Emil har kollat bio där och oftast varit ensamma i salongen. Men idag, då fanns det inga platser kvar.. Så vi fick fint boka biljetter till nästa söndag och jag fick övningsköra hem. Jo för det är det nya nu, kolla bio i stora staden falköping!

Nej nu ska jag sova, klippa mig, skola och jobb imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0