9/2 heeej nyttig tjeeej

Idag var jag på provträning på actic, har ju tränat lite pass och så men idag tog jag det stora och tunga steget in till gymet. Hon visade lite och det lät väl bra, synd bara att jag kommer vara seriös i max en vecka. Så tog jag svängen förbi Floby skolas öppet hus, det är fint men det är inte där min högstadieperiod utspelades :(

Sen när jag kom hem hade mamma bunkrat upp med bananer eftersom jag för en gångs skull börjat laga mat eller ja smoothies, så himla gott. Och hon hade även köpt krassefrön som jag plantera skitsmidigt på papper. Mitt nya pålägg istället för sleten hushållsost, jaa så nyttig ska jag bli!


Jag råka även köpa godis och fika på öppet hus idag. Men det hör inte till saken. Nu måååste jag verkligen verkligen plugga företagsekonomi B så att jag kan ha sportlov med samvete sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0