7/2 helgen

Sitter i skolan och väntar på min lektion vid 11.20, för det är sådant man får göra när man bor på landet och har två bussar på hela morgonen. Så trött på det!

I alla fall ska snart till stan och fixa en liten hemlis, sen blir det två lektioner och sen ska jag simma. Ja jag ska träna, blev inget med detta förra veckan och nu blir det stenhårt istället. ( får träningsvärk vid tanken)

Helgen har varit bra i fredags bakade jag och kalle bullar och de blev så himla lyckade ser exakt ut som köpta och smakade bättre än köpta hihi. Sen jobbade jag lördag dag och på kvällen blev det mys med kusiner, deras pojkvänner och måns :) Och igår blev det jobb igen och änglagård som i övrigt blev förstörd av dottern, så dålig skådespelerska! Nej jag skulle inte göra det bättre själv men ja, hade inte tänkt göra någon film heller.

Sen när jag kommer hem har min data fuckat upp totalt, msn, google chroome och mina bilder på skrivbordet var borta och det mesta annat medans VLC, Utorrent och lite andra grejer var kvar. Fattar inget, får ringa någon kompetent snubbe idag och se om man kan få lite hjälp hihi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0