3/2 friluftsdag

Idag var det friluftsdag, var ootroligt segt att gå upp hos Sanna. Förr i tiden gillade jag friluftsdagar, åkte alltid i backen och lärde om mig för varje år. Nu skulle jag inte sätta min fot där, skulle vara att skämma ut sig för all framtid så nej jag gick till backen och simmade 40 sträckor. K U L.
Vilken fantasi lärare har.. ja ja fick lite träning i alla fall, denna veckan har mitt kort inte dragits en enda gång på actic. Jobb, skola och lathet står i skuld.
Nu håller jag på att rensa väskor, varannan väska tänker jag "hur fan tänkte jag när jag betalade för denna? Skulle inte ens gå med den om jag fick betalt?" Och andra blir jag arg på mig själv för att jag tryckt in i en låda. Jaja nu har jag bytt väska i alla fall, ska inköpa en ny inom kort, ska bara hitta den perfekta. Inte lätt..

Kommentarer
Postat av: <('')

seså inte klaga över prickar i ansiktet osv, du skulle ju vara nöjd. :)

2011-02-03 @ 20:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0