25/2 Friday


Sitter i skolan, själv. Jo för alla var på öppet hus utom jag för jag jobba..
 Aja blir nog chill ändå och alldeless ensam kommer jag nog inte vara :)

Ikväll blir det lite fest med coolingarna över, får hoppas det blir en bra kväll,
eller ja det blir en bra kväll eftersom jag ska tillbringa den med Maggan och Sofia höhöhö.

Igår var det fullt upp, hälsa på mormor & morfar lite efter skolan och när jag sedan kom hem fick jag för mig att baka mjuk pepparkaka och inte en utan fyra så att mormor, farbror och pappas jobb också skulle få..
Sen fortsatte jag att vara impulsiv och satte mig för att pyssla, vad kan jag inte säga för det är en hemlis till Magdalena, får se senare..

Och självklart hade jag egentligen 1000 andra grejer att göra så som att duscha, packa, städa och kanske blogga lite. Men det stressade jag ihop denna morgonen och nu har jag även bloggat. Välplanerad människa är vad jag är!




Kommentarer
Postat av: sofia

hihi puss

2011-02-25 @ 10:37:41
URL: http://myownhurricane.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Snykk pic

2011-02-25 @ 11:59:58
URL: http://muggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0