21/2 Monday morning

Måndagar är ju som känt alltid segt, speciellt nu när jag inte jobbar kvällarna längre för då sparar jag ingen energi haha. Så istället för att åka till mormor&morfar så åkte jag hem och däcka med huvudvärk sov i tre timmar och nu är jag hyperaktiv och älskar livet. Yes, plockar i mitt rum som antingen har för mycket saker i eller är för litet ? Det blir stökigt på två röda nu förtiden. Lyssnar på Rix fm och blir otroligt sugen på att dansa i flera timmar med lite alkohol i kroppen, synd att helgen är så långt bort den kan vara!

Just det ja, jag och Magdalena gjorde ett besök på gymet imorses.. Alltså det är inte min grej, känner mig klumpig och ful haha. MEN det ska bli min grej fy fan.. ska bara lära mig att gilla det först haha!

Nej nu ska jag städa lite och ladda för världens längsta skoldag imorgon som toppas med lite samhäll x2 bläää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0