19/2 laatmask



Jag skulle kunna överdriva och säga att jag har massa att göra, ingen tid osv.
Men jag har inte massa att göra, däremot lite och istället för att ta tag i saker har jag börjat lata mig igenom varenda dag förutom när jag jobbar, för på jobbet där är det enda stället jag lägger lite energi.

Men det får det bli ändring på snart, ja. Nu är det skrivet och då gör man det eller? Hela vintern har varit sån här. Nu ska jag sluta klaga också, fi fan.

Fina nyheter är att ju att jag ska besöka mitt fina blå-gula varuhus imorgon och nej inte gekås utan IKEA, mm love it! Blir en trip med la famillia och jag ska övningsköra hela tiden. Massa flugor i en smäll!

Idag har det vart jobb 7-18 så det blit sängen tidigt eller rättare sagt nu med att ta igen lite solsidan.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0