12/2 hej och tack för kaffet

Kvällen igår börja bra sluta mindre bra. Skulle då festa med mina fina bästa vänner, var verkligen på tiden eftersom vi tre tillsammans inte festat på år och dar.

Tanken slår mig redan när första cidern knäpptes att jag inte käkat allt för mycket och säger att ikväll kommer jag spy. Sagt och nästan gjort mådde förjävligt runt tolv, ett någon gång och åkte hem till Sanna och däcka i hennes säng. Hatar att vara lättpåverkad, mja då.

Vaknar självklart sju och kan inte somna om, så gick upp och tog en dusch. Vill att mina tjejer ska vakna så vi kan diskutera gårdagen, känns som jag inte kommer ihåg riktigt allt.

Vill även att staden chili ska öppna så att jag kan gå och köpa bakispizza, något svagt minne av att jag lova Magdalena, Sanna och framförallt mig själv nu i efterhand.

Så länge får jag njuta av gårdagens chips mmm






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0