28/8



Började dagen med finfrukost med en fin Matilda som sovit här, hängde lite mera, städade och drog till jobbet för sena passet. Kände mig som en död sill med ben som vandrade runt. Men nu har jag myst ner mig i min säng med datorn i knät. Slår mig att jag under mina 2-3 månader jag bott här aldrig avslutat min kväll på detta sätt, aldrig haft datorn i sängen osv. Har alltid haft någon som sovit här eller så har jag däckat av trötthet.. Men sådana här kvällar var standard då jag bodde hemma och fasen vad mysigt det är: jag, sängen & datorn ♥ haha

Nej nu måste jag sova för imorgon börjar mördarmåndagen följt av ett skrot-schema plus fem arbetsdagar, men imorgon ska jag träna för första gången på veckor och jag längtar (då är det banne mig på tiden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0