2/4 This is for me

Nu är det ungefär ett år sedan jag började blogga, eller i alla fall på denna bloggen har väl haft minst 5 stycken innan denna haha!

Detta är nog den blogg som jag har hållt kvar vid längst med, trots att jag inte skrev mycket under sommaren/praktiken i brist av tid..  I vilket fall som helst så är det så jävla roligt att gå tillbaka och se vad man gjort, kolla bilder osv. För även om man tror att man ska minnas allt det roliga man gör så har man glömt av hälften när man kollar tillbaka. 

Förra första april så opererade jag handen, behöver inte kolla i bloggen för att minnas eftersom det feta,fula ärret påminner mig varje dag.  Det var typ påsk vid den här tiden med.. nu är det ju nästan en månad kvar!

Nej nu ska jag plugga lite företagsekonomi B, det gillar vi!

 


Mest för att bilden är så söt! Från i vintras när vi firade Jessica :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0