1/4 hello world



Sitter i sängen med min kära dator, haft lite fredagsmys med familjen och pluggat lite denna fredags  eftermiddag/kväll. Och jag måste säga att jag verkligen älskar grejen med att ta det lugnt, i och för sig gör jag det 99% utav min vakna tid och 100 % av resterande.

Dagen har varit väldigt blandad, vaknade & kände mig sjuk.. deppig med för grejer igår och en 40 minuter försent. Missade bussen till skolan för första gången på 12 år, hade tänkt att hålla 0:an men det gick ju inte!
Julia drog visst till Spanien utan förvarning och jag blev inte alls avundsjuk eller bitter över livet.
Men så fick jag hänga lite med mina godingar Jessica, Becca & Sophie (Julia om du läser, så är du också min goding faaast du är väldigt långt borta!)  och min dag blev snäppet bättre.

Känns som jag går i en dimma och inte vet vart jag ska eller vart jag ska börja. Så jäkla trött på att inget går min väg. Typ det jag lagt energi på det senaste halvåret, att gå och deppa över saker som jag inte ens kan styra över!
Tror att det löser sig inom snar (snar?!) framtid i alla fall och imorgon ska jag sluta med detta! Yeah!

Imorgon blir det plugg av alla dess slag med, ska ta tag i det där med skolan och försöka jobba upp mig lite igen.
Kanske blir lite dejt med Mägi med, får se, får se.

Nu ska jag i alla fall kolla ett avsnitt av OTH i min pyjamas och nybäddade säng. För hur go är inte den känslan?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0