28/9 Brownie



Dagen har vart i stort sett kaos, sluta med att bussen inte kom och där slutar min historia om det för kan bli ett riktigt kränkande inlägg annars. I övrigt har jag beställt tid för klipp&färgning nu, det blir brunt! (faller väl för grupptrycket haha) Ska bli otroligt skönt att få det fixat!

Kolla på lite gamla bilder för att se ungfär vilken färg som passa mig bäst, hitta en del på när jag hade lugg. Blev litelite sugen på det igen, fast åt andra sidan är mitt hår mycket kortare nu :(

Skulle helst vilja byta hårfärg och frisyr varje dag!


Kommentarer
Postat av: jenny

hade glömt att du ens har haft lugg, du passade riktigt bra i det!

2010-09-28 @ 21:04:06
URL: http://jjennnyys.blogg.se/
Postat av: sophius

åå det där kommer bli så bra med brunt , super fint!

2010-09-28 @ 22:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0