14/9 Fixarfrasse



Idag var det debatt i skolan och jag blev så mycket klokare.. nja, men jag vet ju vad jag ska rösta på i alla fall.
Sen fick vi avklarat vår intervju på KappAhl, mycket bra mycket bra. Toppa dagen med lite samhällskunskap som jag inte blev ett dugg klokare av eftersom jag helst ville hem och sova.

Så har jag handlat med mamma i halva stan, bakat, städat och grejat inför loppisen. Så eftersom jag vart så otroligt duktig unnar jag mig nu ett ligg med min spikmatta, musik och datorn. Kanske kan klämma in ett idolavsnitt med eftersom jag har sovmorgon till 12 imorgon.

Och inte nog med det, imorgon kommer Becca hem och det firar vi med middag hos mig. Eller lite därför i alla fall! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0