9/10 Dagens fångst

Haft en ordentlig shoppingrunda med Sanna idag, på Skopunkten var vi som två småbarn i en godisaffär. Var där i över en timma och skulle bara "kika lite" slutade med att vi gick och släpa på 3 respektive 2 par skor!

Kilklackarna på bilden är inte exakt samma som jag köpte utan har silvrig dragkedja och inga nitar där bak (mina är mycket snyggare ;) ) Och kängorna ska jag försöka byta till bruna om det finns i Skövde, åtminstone en mindre storlek :)
Har väldigt många vinterskor nu, dessa nya plus att jag gjorde ett liknande kap förra året och de skorna hänger i än! Så minst 6 par vinterskor. Plus två och säkert mer! Mamma är galen men jag är glad haha!

Detta kan jag leva länge på!

Nu: Tvätta bort smink & ta på mjukisar
Sen: Lägga upp bilder från gårdagens bravader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0