28/10 I'm tired of this, I'm tired of you


Min energi har försvunnit, totalt. Känns som jag varit sjuk i 100 år och lär vara det i 100 till.
Pluggat lite smått i alla fall, Emil har förhört mig synd bara att han säger att jag har rätt fastän
han inte läser svaret.. men jag hoppas turen är med mig imorgon.

Känns helt underbart att det är lov snart, få sova, umgås och bara gilla läget.

Förövrigt så renoverar vi badrummet just nu eller ja pappa i alla fall.
Pappa: HELVETE, FAAAAAAAAAN, NEEJ, MEEEN JÄVLA RÖRHELVETE!
Mamma: går det bra ? (lite orolig över att vårt badrum kanske rivs istället för att byggas upp)
Pappa: mm, det går bra!
Sen kommer mamma med sina utlägg om hur hon tror att det skulle kunna
bli bäst och pappa blir jätteirriterad och sen börjar proceduren om igen. Haha
!

Jag skulle kunna göra jobbet själv, Men! jag ska kolla på kungarna av Tylösand istället! Mja så är det, Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0