27/10 sjuk, puckad och känslig



Känner mig icke-levande, sjuk, trött och verkligen inte sugen på att öppna en lärobok. Jag är så himla puckad så att jag skjuter upp det till imorgon och hoppas att de övre makterna är med mig på fredag!

Nej jag känner för att burra (ett ord?) ner mig i sängen och kolla på mitt tredje avsnitt OTH för dagen, det är så himla bra och jag lipar till varje avsnitt antingen av lycka, sorg eller några helt annan anledning. Känslig? Mes? ja haha.

Kanske ska göra en varm choklad med skummad mjölk också, viktigt med skummad. Annars blir det plötsligt en snabbis-oboy @ morgonen.

Två dagar kvar i skolan sen höstlov och sen APU,  I like ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

du är sötast i stan ja, hihi!

2010-10-28 @ 21:07:18
URL: http://myscenario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0