22/10 I wanna be loved by you

Man vet inte hur mycket man uppskattar att andas förrän man inte kan göra det! Haha, låter som en grymtande gris ungefär, plus att när jag hostar tror jag att mina inälvor ska hänka.

Nej att vara sjuk är inte riktigt my cup of tea, trots att jag kan tycka ootroligt synd om mig själv.

Så vad gör man en kväll som denna ? Jag trodde jag kunde toppa livet med kungarna av tylösand istället för fest, fast nej det gick inte. Slutade med att jag tryckte på någon länk "unga mödrar i Norge"efter det, som jag sedan satt och halvsov till.

En bebis skulle inte vara fel att ligga och gosa med..

Måns när han var liten, han skulle ju kunna krympa lite ibland bara ? Ibland en liten knodd och ibland en trotsig, illgo 3-åring. Perfekt kombination! :)


Nej usch vad ensam jag känner mig, får gå ut och mysa med mamma&pappa istället.

Morgondagens planer: Vakna hyffsat tidigt, må hyffsat bra, plugga rejält och kanske pyssla lite! Jadå!
 


Du vet allt och jag vet.. inget?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0