22/10 hey I love you girl!



Igår hade jag en väldigt mysig kväll med Magdalena. Planerna var att gymma, gå hälsoslingan och sola. Men gjorde vi det ? Nej vi gick till Willys och köpte allt de har som inte är nyttigt i lite för stora mängder.  Fast det är ju ingen som blir förvånad, nej.

I alla fall så kom vi i säng lite sent och jag vaknade vid tre av att jag inte kunde andas, näsan var tilltäppt och halsen svullen så jag ägnade ungefär 1,5 timme på att försöka lösa det. När jag väl somnade så hade jag en så sjukt konstig dröm som jag borde skriva ner och spara för frågan är vad som rör sig i mitt huvud egentligen, haha. Om jag säger exotiska stenar, syslöjds-kaniner, skatter, efterlyst, milfar, skor och barn så är det bara hälften så konstigt som drömmen var.

När det väl var morgon insåg jag att skolan fick klara sig utan mig och ringde mamma så att hon kom och hämtade mig istället. Svängde förbi skolan och hämtade lite böcker med, eller lite.. de vägde TON!

Så min helg lär bestå av:
plugg,plugg,plugg och ja plugg :(

Nu: lite sällskap och mammas goda köttfärssås och spagetti (som jag inte kommer känna smaken på)

Kommentarer
Postat av: inte Magdalena iaf

aw sötis jag plälskar dej med, och jag har också lite av din mammas köttfärssås i frysen, kanske ska sattsa på det

2010-10-22 @ 16:40:54
URL: http://muggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0