8/5 träsktroll

Kom hem lite efter tre idag, lite trött & grinig sådär. Vad kommer mamma med då om inte lite nya kläder till mig!
 
På önskelistan stod det ett par blommiga leggings och hon har då köpt exakt sådana jag vill ha plus två randiga tröjor. Shit vet inte när mamma våga sig på att köpa nya kläder till mig sist.. tror det sluta någonstans vid 12 årsåldern när hon kom hem med orange piké.. ah ni fattar.

Sen kommer mamma in och visar en tröja och frågar om den är min, det var en tunika som jag köpte för två år sedan som försvann efter första gången jag använt den, hon bara "råka" hitta den nu två år senare... Kanske inte ser mycket ut för världen men den är faktiskt ganska fin, svart vanlig tunika!

Har inte gjort så mycket som det var tänkt, gick ut med hunden i röda gummistövlar, mammas på tok förstora regnkappa och rosa paraply, såg ut som ett jävla träsktroll! Men då är det ju tur att man bor mitt ute i buschen...

Nu blir det grillat kött, potatisgratäng & jättegod sallad =) !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0