8/5 Göransson's Sweet Seventeen













Den bilden på födelsedagsbarnet får avsluta det hela, jättebra kväll! Hoppas att Victor fick en lyckad födelsedag & fest men det tror jag nog =)
När jag satt och skrev in alla mina arbetstider fick jag smått panik över att det var mors dag imorgon.. inte köpt något! Men nu kolla jag igen och då står det DK framför i kalendern.. pjuu ! hinner köpa något fint innan det är dags i Sverige!

Ne nu ska jag däcka i min säng, trodde faktiskt att jag hade mer energi än såhär men skenet bedrar. Imorgon ska vi fira mormor som fyller år på måndag, mysigt mysigt!

Håller på att fixa bloggen men lite småpill kvar ;)


Kommentarer
Postat av: Julia

tycker att din nya design ser riktigt bra ut(Y) (:

2010-05-09 @ 00:30:05
URL: http://joliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0