6/5 lite för trött för allt

Jag har suttit vid datorn nu ett tag och inte gjort något.. bara suttit här och kollat, är så himla trött!  Skolan gick bra men den tar på krafterna må jag säga!  Efter skolan gick jag till Kalle, var han där? Kom han? Nä, för han jobba över haha så där satt jag och gjorde hans frågor i Religion, lite intressant ändå =)  

Sen blev det bollpass på gymmet, lär ha fruktansvärd träningsvärk imorgon, känner den redan nu nästan haha..
Imorgon så är det ju skola först då sen träna och på kvällen tror jag att jag ska till Victor lille som blir 17. Måste ju firas men det får nog bli alkoholfritt för min del..

I helgen annars vet jag inte vad som händer, känns lite skönt! Hoppas att det blir bra i alla fall =)

Nu ska jag sova eller snart i alla fall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0