29/5 Ett år närmare myndig

Idag fyller jag 17, ingen ålder alls känns bara ovärt. Varför inte hoppa över det och fylla 18 istället ? Jaja om exakt ett år får jag göra vad jag vill, mohaha!

Vakna av min pappas sjöngsång (han överrösta mamma & emil) Kalle sov som en stock brevid. Fick lite smått och gott: Bok, mascara, värmeskyddande till håret och sånt. Av Kalle fick jag en jättefin adidashood fast den fick jag redan igår hihi. 

Senare kom mormor och käka mat och senare tomas för fika fick pengar och en volymtång hihi.

Nu sitter jag hos min ena bästa vän Sanna med min andra bästa vän Magdalena! myysigt. Ikväll ska vi festa hur?var?när? det vet vi inte men jag lovar jag vet imorgon!



Från när jag fyllde 16, mina bästa vänner & pojkvän fixa överraskningsfest. Gulligt ? Mja, sånna är dom! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0