27/5 inte fel alls..

Igår var det friluftsdag, cyklade då med mina godingar till Sophie. Fika och hade det gott där, prata på om allt mellan himmel och jord och plötsligt var klockan så mycket att Rebecca & Jessica åkte hem. Så tänkte jag att jag borde nog åka snart också men så blev inte fallet, Sophies kompis Sofia kom och när hon dratt kom vi på att vi kunde plugga tillsammans. För det gjorde vi ju också...nä!

Vid sju så kom vi på att jag kunde sova hos Sophie och så blev fallet, vi käka mer än jag gjort på en vecka och gick halva stan för att få den billiga, goda glassen på Willys.

Somna vid typ ett och vakna nu för en liten stund sen.. Sophie åkte iväg på hälsosamtal och jag sitter här och försöker uppdatera mig lite om omvärlden.

Bara en enda lektion idag vid halv ett och sen har ja också hälsosamtal men sen blir det hem och plugga för hela slanten, ruuligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0