27/5 crash and rise again


dagens outfit

Skolan var helt okej, slappa mig igenom lektionerna och på idrotten blev det golf haha jag var sämst men det var kul ändå =) Bosse ställde in Bransch och produktkunskap, jätteskönt men fick ändå sitta i skolan ett bra tag och plugga.

När jag kom hem var jag trött, grinig, arg, ledsen ah typ allt negativt man kan vara. Betedde mig som en barnunge lipa lite,sov,lipa lite till,sov tills typ vid åtta då jag kom fram till att jag åtminstonde kunde kolla simpsons och sluta upp med att tycka så synd om mig själv.

Nu har jag laddat upp bilder från den gågna veckan och börjar bli lite trött igen så kanske dags att sova, har sovmorgon imorgon med börjar inte förrän 10 wiiho!

Längtar tills imorgon då kommer Kalleponken hit för första gången på år och dar, vi ska mysa, äta god mat osv. Kan ju inte säga annat än att jag gillar honom hur mycket som helst ♥!

Och på lördag fyller jag år!  yeah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0