27/5 bildregn


Min lilla pepparkaka kom hem i fredags, han är då inte brun enligt honom själv. Mitt smygfotande bevisar ju allt!

Knalla självklart till PA:s för en mjuklglass, lär bli min lunch i sommar haha! guud så gott

Kalleponken kan sin grej må jag säga..


På kvällen blev det lite fest


  
Det slutade med singstar hos Sanna för min del, sjöng för fulla muggar


Den goda söndagsmiddagen


friluftsdag i tisdags med fika hos Sophie, är vi tjocka ?? nej då!


jag och sophie skulle plugga? kolla inte ens på papprena..



 

Först inhandla glass&chips, sen komma på att vi inte käkat något då blir det pizza!


Den "lilla" toalettrullen...



Hon är la för söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0