23/5 yesterday is history

Igår var jag då med Kalle, han berätta om resan, vi gick och käka pizza och köpte glass. Hur skönt som helst att han är hemma =)
Sen på kvällen blev det lite fest men sen skulle ju alla dra vidare så medan Kalle och alla de andra drog till terrassen, plantis osv. drog jag till Sanna där jag stannade ett tag eftersom jag bara är 17 om 6 dagar 8)
Hos Sanna blev det singstar, känner att filmen på min kamera talar om att jag inte vart helt nykter under tiden och om jag tänker efter så sa jag & gjorde jag en hel del som man tänker nu " vad fan höll jag på med ? " Men det är väl bara att bjuda på.
Nu har jag varit vaken i typ 1 ½ timme men min pepparkaka till pojkvän sover som en stock och är brun som få fastän han inte tycker det själv, undra vad jag är om han inte är brun =/
Ne nu ska jag krypa ner hos honom och se om han vaknar till liv någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0