23/5 GRILL


Blev tidig hemfärd från Kalle, var inte riktigt meningen men så blev det. Första jag tänkte när jag kom hem var ut och steka, 2 timmar senare har jag nu gått ut. Bättre sent än aldrig..

Men det är så himla tråkigt att sola bara ligga och vänta på att tiden ska gå om man har tur somnar man men det gör jag ju såklart inte. Äsch datorn är en allt för bra uppfinning tyvärr så solar man ju bara ryggen då men.

Min bästa solplats är borta också! studsmattan är inte uppe =( så nu ligger jag här med krypena på gräset..

Ikväll vankas det grillat kött, pommes och sallad, gott så in i den! Funderar på att dra med far så jag kan övningsköra så jag gjort någon nytta idag också.

Saknar Sanna och Magdalena! buhu

 


Kommentarer
Postat av: sanna

saknar dig med, kanske ringer senare om jag inte somnar, hihi pöss

2010-05-23 @ 17:38:48
URL: http://sannakg.blogg.se/
Postat av: Magdalena

jag övningskörde idag för första gången, räääääcer börje! saknar dej med<3

2010-05-23 @ 19:18:09
URL: http://muggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0