22/5 Lördag

Dagen börjar bra klockan halv 5 får damphunden ryck och skäller så in i den, kikar på mobilen och ser att Kalleponken är hemma och uppernbarligen lever. Somnar om och vaknar till & från tills klockan är halv 9. Halv 9 på en lördag, sjukt men sant..

Nu sitter jag i solen, ah solen den har hittat hit nu men inte klar blå himmel men man får inte begära för mycket.
Borde plugga som en jävla dåre men känner att det får vänta till måndag. Ska spendera dagen med min pudding istället, han vill festa ?! Inget mig emot men det är vad han gjort i en vecka trodde han var lite trött på't men inte då.

Nu ska jag hämta bikinin, premiär för säsongen. Ska försöka få lite färg innan jag drar in till Kalle, vill ju
inte framstå som en albino.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0