21/5 nationella osv.

Började dagen med matte nationella, kändes betydligt mycket bättre än förra gången men man vet ju aldrig kanske gick riktigt dåligt.. I alla fall slapp företagsekonomin & datakunskapen så drog och klippte mig, vet inte om jag är nöjd eller inte.. blev ju så kort igen =(  Hade ju kunnat ta kort och visa men nu har regnet förstört och jag  ser ut som jag vet inte vad..

Annars har dagen varit seg, ont i huvudet förklaringen kom strax efter åska igen.. jaja sen blev det powernapa sig igenom åskan. Vaknar, städa huset lite för att få något gjort och nu ligger jag här död igen..

Vet inte vad alla gör idag ? Börja precis prata med Magdaletion på msn, tur att någon lever ialla fall..

Resultatet av en halvtimme på stan själv & 50 % på smycken på Kapphal:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0