20/5 Latheten själv här..

Skolan gick segt, det var regnigt och jävligt. Översvämning i tunneln så illa var det haha.. Så nu är jag helt slut igen, kan bero på att jag blev väckt av naturens under istället för min skrikande väckarklocka idag med. Åskan mullra vid halv 5, 5 sen blev det ju inte mycket sova av..

Nu ska jag ta en powernap, åskan är igång igen så bäst att låta datorn gå på sitt batteri som snart är slut. Tur det så jag kan itu med lite "viktiga" saker, vad det nu kan vara..

Borde plugga som vanligt men vi får se, Emil sliter som ett djur med att klippa gräset och jag, ja jag kollar på genom fönstret :D

Ne usch vad lat jag är, nu: powerinapi sen: ta tag i det mesta! ( då lär ju gräset vara färdigklippt, hihi )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0