19/5 späckad dag

Skola
Matte, ööööh nada! :D
Håltimma, fixa Power point och prata med Söt-Sophie och Söt-Becca
Estet, Analysera och sikta på goda betyg!
Thorells, kolla syn och så så jag äntligen kan fixa mitt körtillstånd (efter ett halvår ? )
Pa:s, Möte inför sommarjobbet, guu va bra det kommer bli!
Träffa Marit & Matilda, käka tacos med dem och kollade hur de hade haft det i turkiet.. mysigt så =)
Hem, duscha, övningsköra, blogg, dö och sova

I ärlighetens namn så är det sant.. jag dör av trötthet. Men först någon eller några bilder!


<
Brother, stenhård precis som jag..

Med den här bilden vill vi bara säga att tro det eller ej Jessica men du är alltid med oss fast du inte har bild med oss!


<3


Kommentarer
Postat av: stephanie

fina bilder.kram

2010-05-19 @ 23:31:21
URL: http://steffiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0