18/5 Tiisdag


Klockan stod på halv 7, jag snooza till 7, mamma kommer in och säger att hon kan kirra frukosten jag sover till 10 över. Solen lyste just under den tiden jag tog på mig så det blev korta baggyjeans och endast tröja som jacka.
Men när jag sen gick ut så hade den ju självklart gått i moln och det var inte alls lika fint väder som jag trodde att det var, men helt okej varmt. Kanske var någon som lyssna på mig igår och gav mig i alla fall 10 minuter sol?

Aja nu sitter jag i skolan, börjar inte förrän prick 10 så är ett tag kvar, ska hålla tal och grejer på svenskan idag. Förberedd? Nä, inte alls.. Kommer det att gå bra? tveksamt men det återstår att se..


Kommentarer
Postat av: stephanie

hejsan.gick det bra.med svenskan.kram

2010-05-18 @ 17:49:51
URL: http://steffiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0